צרו קשר:

מרפאת שיניים חירום

סובלים מכאבי שיניים חזקים? הילד נפגע בשיניים?

מרפאת שיניים חירום מספקת מגוון רחב של טיפולים ראשוניים במטרה להחזיר את השיניים והפה לתפקוד מלא ככל הניתן. טיפולי חירום מתאימים בדרך כלל במקרים של כאבי שיניים המעירים אתכם בלילה, קשיים בפתיחת הפה, גשרים וכתרים שיצאו מהמקום או חבלות באיזור הפה. בנוסף לכך, אפשר לפנות גם במקרים של דלקות חניכיים חריפות ובבעיות הקשורות לטיפולים לשיקום הפה כגון יישור שיניים והתקנת שתלים דנטליים.

דגשים לעזרה ראשונה שיניים

באמצעות עזרה ראשונה שיניים, אתם יכולים לטפל בבעיות השיניים שלכם במהירות האפשרית. הטיפול מתבצע גם בסופי שבוע ובחגים במידה ויש רופא תורן הזמין לטיפול הנדרש לכם. הטיפול הראשוני הוא בעל השפעה מכרעת לטיפולים המשלימים ולכן חשוב לא להמתין ולהגיע לטיפול החירום בהקדם האפשרי. במקרים רבים, טיפולי חירום יכולים להציל שיניים פגועות או לטפל בדלקות חניכיים חריפות אשר יכולות להביא לפגיעה בלתי הפיכה בשיניים בריאות. רופאי השיניים לטיפול חירום, יבצעו בדיקת אבחון מקצועית על מנת להתאים את הטיפול הנכון למצב השיניים והחניכיים שלכם.

טיפולי המשך לאחר טיפול חירום ראשוני

לאחר הטיפול הראשוני, רופא השיניים יקבע לכם טיפולי המשך על מנת לספק לכם מענה מלא לבעייה הקיימת כרגע בחלל הפה. טיפולי ההמשך הם רחבים ביותר ויכולים לכלול בין היתר טיפולים לשיקום הפה והתקנה של כתרים וגשרים שנפלו. במידה ואתם סובלים מכאבים חזקים בחלל הפה, יתכן ורופא השיניים לטיפולי חירום יספק לכם מרשם לתרופות משככי כאבים עד לטיפולי ההמשך הבאים, על מנת שתוכלו לתפקד בצורה טובה יותר במהלך הימים הבאים. טיפולי חירום לשיניים נפוצים ביותר אצל ילדים השוברים שן או מספר שיניים לאחר נפילה. אם הילד שלכם נפגע בשיניים והוא זקוק לטיפול מיידי, יש לכם אפשרות להגיע איתו למרפאת חירום אשר תספק לו מענה טיפולי מיידי.

מרפאת שיניים חירום מהטובות בישראל

לקביעת תור במרפאת שיניים חירום, צרו קשר עם מרפאות השיניים ד"ר בלומר הנחשבת לרשת המרפאות המובילה כיום בישראל. רשת המרפאות מספקת טיפולי שיניים במצבי חירום במחיר הוגן ונוח במיוחד עם 2 סניפים מקצועיים הממוקמים בעיר חולון ותל אביב. התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר וקבעו תור חירום כבר לשעות הקרובות.

שעות פעילות:

ימים א' - ה'  8:30 - 20:00
בתיאום מראש.

ימים ג'-ה' במרפאה בתל אביב
תיאום תורים בטלפון:
072-33-80-553  |  03-6488235

book2, book, reading

כתובתנו:

ראול ולנברג 20, מתחם CU בניין A, קומה 1, רמת החייל, תל אביב
המרפאה ברח'' ראול ולנברג בתל אביב פתוחה בימי שישי, ומספקת מענה לשעות חירום.
כמו כן, חיילים רבים מנצלים את חופשת סוף השבוע בכדי ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים במרפאתנו בימי שישי.

סניף נוסף : סוקולוב נחום 88, חולון

home, home, house, building